Onepager

Hier vind je alle input die je nodig hebt om een goede onepager op te stellen.

Heb je het aanmeldingsformulier ingevuld? Ben je vervolgens bij UtrechtInc langs geweest, of heb je via Skype kennisgemaakt? En is er een match? Dan is de volgende stap ons je Onepager te mailen met daarin antwoord op:

  • Welk probleem los je op en voor welke klantgroep(en)?
  • Omschrijf je product en hoe het werkt.
  • Hoe ver ben je met o.a. product development, tractie, social proof, …?
  • Wat is het business model?
  • Heb je een demo of prototype en kunnen je ons via een link iets laten zien?
  • Welke skills en expertise hebben jij en je teamleden? Wie mist er nog?
  • Wie zijn je referenties?
  • Waarom wil je deelnemen aan ons startup programma?
  • Wat kunnen je bijdragen aan de UtrechtInc community?
  • Save pdf als: JOUWBEDRIJFSNAAM_onepager
  • De lay-out mag je zelf bepalen, ook of de Onepager in het Engels of Nederlands is.

De deadline om aan te melden voor komend programma was 27 februari. Uit alle inzendingen selecteren wij een aantal startups voor de selectiemiddag op 7 maart. Je komt langs en samen met de ondernemers in onze community gaan we die dag nog dieper in op je team, product en markt. Na de selectiemiddag maken we de definitieve teams bekend die bij UtrechtInc in maart gaan starten.